dimarts, 21 de febrer del 2012

Posant els ciments.

Fa una mica més de 3 mesos que varem anunciar el nou Repte i, com que encara el vèiem una mica lluny, la cosa no ha acabat d’arrencar. Han estat mesos difícils per mi. Circumstàncies personals i, sobretot, laborals no m’han permès concentrar-me en el projecte. He nedat bastant però he de reconèixer que no tot el que hauria d’haver nedat.

Durant aquests mesos he anat incrementant la càrrega d’entrenaments i ara estic entrenant uns 5 dies per setmana amb unes càrregues d’uns 12.500m setmanals. Els començaments son difícils però aquest s’ha fet molt més suportable gràcies a la companyia del Toni Gámez, que m’ha acompanyat en tots els entrenaments que he fet fins ara. Gràcies Toni! També he tingut treball de peses, que em costa molt de complir perquè no m’agrada gens i molts exercicis de tècnica. És important que continuï depurant la meva tècnica, ja que en una travessia tan llarga s’han d’estalviar tots els esforços possibles. També he començat amb les sessions de descàrrega amb el fisioterapeuta del projecte, el Christian Fernández, que a partir d’ara es convertiran en un parell al mes. L’Albert Parreño ha estat amb mi en algunes sessions, corregint la tècnica i fent alguns tests... Hem descobert que necessito reptes per funcionar, així que em va posant fites mensuals que he d’anar assolint per comprovar que anem pel bon camí.

En definitiva, us vull comunicar que, encara que no hi ha hagut gaire activitat cara en fora, el projecte ha començat a caminar calladament. Potser sense la força que m’hagués agradat que tingués però sense pausa. Podríem dir que les parts més íntimes del projecte han començat a posar els ciments del que vindrà. No es pot començar la casa per la teulada i és exactament el que estem fent. Primer una cosa i després una altra. Uns ciments ben plantats per poder créixer adequadament. Hem començat a arrencar a poc a poc però veureu com a partir d’ara això anirà “in crescendo”. A més, estic convençut que quan encengui l’espurna tornareu a posar la llenya que m’encendrà. Estigueu preparats! 

2 comentaris: