dimecres, 2 de novembre del 2011

Creuem els dits per creuar l'Estret!

Ja la tenim aquí! La nova edició de Reptes Solidaris s’inaugura quan fa un any just d’aquell 2 de novembre del 2010 en que vaig iniciar un projecte que no sabia com acabaria i que ha esdevingut la millor experiència que he viscut mai. Ara hem sumat més gent al projecte i hem decidit donar un pas més i fer una aposta encara més arriscada. Ens agrada el que fem i, a sobre, hem descobert que amb el que fem ens ajudem els uns als altres. Ajudem als amics de l’Associació Selva Camerun, aconseguim escolaritzar a nens sense recursos, a mi m’ajudeu a superar-me i Reptes Solidaris ens dona un motiu per comprometre’ns amb una causa justa. Aquest projecte es multiplica per sí sol, com més siguem més motivat estaré i com millor ho faci més nens podrem escolaritzar. Hem construït una força imparable.

Ja us vaig advertir que el nou Repte no us deixaria indiferents. Aquest cop creuarem l’Estret de Gibraltar nedant!!! Una aventura carregada de simbolisme que pretén apropar-nos al continent veí. Una mà estesa, una forma de dir que Àfrica existeix, que la tenim aquí al costat i que volem superar la vergonya que sentim quan mirem una terra que els Europeus van trossejar i es van repartir com els pirates ho fan amb el botí. Creuar l’Estret és molt més que nedar. És creuar el que ens separa per dir que a una banda i a l’altra volem exactament el mateix, volem mirar al futur. I per això mateix el nostre compromís es destina a l’educació de nenes i nens que no tenen accés a ella. No ens resignem a deixar-los a la cua i creuem l’Estret per portar el millor de nosaltres mateixos i una oportunitat de futur.

Amigues i amics, els que formem Reptes Solidaris tenim moltes ganes i avui posem en marxa la màquina però, igual que us vaig demanar fa tot just un any, us necessito. Junts podem! Creuem els dits per creuar l’Estret!


Dani Duro

5 comentaris:

  1. Dani!
    Fa just un any, en aquestes hores, em sentia més viva i forta que mai. Ja saps que jo no puc córrer i, amb prou feines puc nedar, però amb els teus reptes sempre emprenc el vol i em sento més valenta que mai.
    No et fallarem! Estarem amb tu. El 2012 i tots els que vinguin.
    Visca els reptes solidaris! Visca el Dani! I....a nedar!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Hey, muy bien, primo. La verdad es que este REPTE SOLIDARI sí que me ha sorprendido y lo pienso seguir con mucho interés.
    Ya sabes que en El Prat tienes a dos compromesos que te van a dar todo el soporte que, humildemente, puedan.
    Te deseo toda la suerte del mundo en este nuevo cometido, seguro que lo haces tan bien, o mejor, que en el anterior.... Aunque para mí ya lo has conseguido.

    Un besote!!!

    ResponElimina
  3. Avui quan he vist que el teu repte seria creuar l'estret...m'han passat 1000coses pel cap però la primera ha sigut :aquest tio és un crack!!Ja saps que sóc super compromesa amb els teus reptes solidaris, m'encanta aquesta idea que vas tenir ara fa un any i com en aquesta segona edició... et superes nano!Jo et recolzo en tot el que calgui, així que si necessites quelcom només cal dir-ho okis??
    Jo farè tota la difusió que pugui, i aviam si entre tots aconseguim que els nanos de Camerun puguis assolir qui sap...una llicenciatura???

    FELICITATS I SOM-HI!

    ResponElimina
  4. Hola Dani!!! Compta amb tot el meu suport. Trobo que és fantàstic el teu compromís i tota la il·lusió i força que li poses. Em tindràs al teu costat pel que necessitis. Et felicito, de veritat. Una abraçada molt forta! I per suposat, faré difusió :)

    ResponElimina
  5. Hola Dani... Cuenta con mi apoyo incondicional..ya se que esto no es de mucha ayuda,pero estoy segura que lo conseguiras,porque tienes una fuerza fisica y moral que ya la quisiera yo,y eso hace que logres todo lo que te propones,,,,,Animo estamos contigo...un fuerte abrazo....

    ResponElimina